lørdag den 26. januar 2013

Første kreative indslag på bloggen i år.

Så er der ved at komme ro på her i det nye år.

Har bl.a fået ryddet op i alle mine scrapting og fået solgt næsten det hele. Mangler lige en big diez fra Tim Holtz med urskiven - så hvis nogle mangler den eller kender nogle der mangler den - så sig endelig til.

Ud over det træner Silke i at blive ble fri om natten - 2 gode nætter og 2 dårlige nætter ind til videre...

Har fået en bestilling på 18 indbydelser og ca 40 bordkort til en konfirmation - satser på at lave indbydelserne til scrap i Munkebo 9. februar.

Har også fået lavet et minialbum til min nevø - til han fylder 1 år her d. 16.marts. Det vil sige det er kun albummet der er færdig - pynten mangler.

I sidste weekend var Pernille/Perniille her - og der havde jeg en særdeles aktiv scrap-weekend. Fik lavet de resterende 14 LO'er jeg manglede i Projekt 52 fra sidste år og fik også gjort de sidste 8 sider i min decemberdagbog færdig :)

Vivi/Morleone har fødselsdag på torsdag og hun vil først have sine kort i allesidste øjeblik for eller åbner hun dem :) Så her er den pakke Vivi får tilsendt engang i næste uge :)



Så har jeg fået min en Silhouette Camero - og døber den nok Carmen ligesom Hanneby :) Simpelthen et genialt stykke værktøj. :)

Har bl.a. lavet dette fødselsdagkort til min far på den:

 Til Heidi/Angely sendte jeg dette kort (dog lavet i noget andet karton):

Til Mette/Speedie lavede jeg et washi kort (Billedet er stjålet fra hendes blog - da jeg glemte at tage et billede af det inden jeg sendte det :) ):


Så har jeg et par andre veninder (uafhængige af hinanden) - som alle får sådan et kort her:


Og til allersidst - så har jeg købt en bagemaskine - det er sørme smart - det første jeg lavede blev ikke godt - men fandt også ud af at jeg havde brugt det forkerte program.
Men 2. gang lykkedes det - og her er er rigtig lækkert grovbrød.


Det har godt nok en sjov form fordi bageformen er firkantet og dyb - i stedet for aflang og knapt så dyb - men det smager jo ens ;)
Den kan også ælte uden at bage og den kan bage kage ;) Så der er rigelige muligheder :)

I må alle have en god lørdag - hvis I er kommet gennem mit lange indlæg ;)

9 kommentarer:

  1. Dejligt at du er "tilbage" på bloggen.

    Fine kort du lægger ud med :) Mit kort til Vivi ligger på arbejdsbordet. Jeg har haft en uge, hvor jeg ikke rigtig har haft lyst til at scrappe. Men til gengæld har jeg netshoppet over gevind :D

    Knus og god weekend :)

    SvarSlet
  2. Godt nytår.....
    Og du har bestemt være flittig. Sikke mange ting du har gang i. Flotte kort - og de viser også din spændvidde. Meget forskellige stilarter.
    Tillykke med Carmen. Det ser altså flot ud, alt det den kan.

    Knus herfra.

    SvarSlet
  3. Ha ha ha ha - det er GO HUMOR at drille Vivi herinde :)
    Sikke mange kort du har fået lavet. Gang i dig! Jeg skal da se de indbydelser du skal massefremstille i Munkebo - må forbi og kigge dig over skulderen ;)
    Forsat god weekend.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Super fine kort... God fortsat weekend...

    SvarSlet
  5. Sikke travlt du har haft det. Og du fortsætter. Det er da fantastisk.
    Flotte kort du har lavet, og så har du fået dig en Carmen. :0)
    Det ser lækkert ud dit brød, håber i får god gavn af den.
    Hvis jeg var Vivi ville jeg være vældig spændt.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Sikke et projekt der venter dig i Munkebo, jeg håber du er mere produktiv end mig...jeg får intet lavet når vi er mange samlet ;-)
    Sådan en bagemaskine fik jeg i julen 2011, og vi brugte den hver eneste dag i starten. Må indrømme at jeg har sat den væk igen, for brødspiseriet tog overhånd...måske skulle jeg støve den af og forsøge at være lidt mere standhaftig ?

    SvarSlet
  7. Det er nogle flotte kort du har lavet og tillykke med cameoen

    SvarSlet
  8. Rigtig flotte kort, du har lavet!
    Det lyder godt med sådan en bagemaskine. (og ja en sjov form! ; ) )
    God weekend.

    SvarSlet
  9. Jeg har godt nok "kun" en Silhouette, men jeg er også vild med min maskine!! Det er et rigtig godt værktøj og sikke fine ting du har lavet med den.

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.