mandag den 29. oktober 2012

SKØN weekend

Har haft en rigtig god weekend.

Bl.a. har vi besøgt Kreative dage i Fredericia og fik købt noget hos både Gitte (Hobbyboden), Anja (Picturing the world) og Marianne (Krimalot) + lidt andre :)
Det blev til dette:



Så fik vi rykket op på min scrapplads og det er bare blevet rigtig godt. 
Sidder i stuen, så det skal se nogenlunde ordentlig ud.

Her scrapplads FØR.


Her scrapplads EFTER.
Har bl.a. fået en reol mere (= mere bordplads - så jeg har kunne få min Silhoette frem og stå fast), så har jeg fået mine punches op at hænge (de lå og rodede i en kasse før, så jeg ikke viste hvad jeg havde) og så har jeg fået nogle skuffer jeg så kan organisere bedre :)


OG SÅ!!! Var vi inde og se Aladdin the musical på Fredericia teater og det var bare en FANTASTISK forestilling. Følger filmen godt, nye sange, sjove og dygtige skuespillere.
Der er desværre kun et billede der er blevet godt, da de er taget uden blitz for ikke at forstyrre de andre.
 Her scenen før forestillingen gik i gang.

 Logo

 Flyvning på tæppe.

En af de sidste scener hvor Jafar har overtaget Genie.

Købte lidt mercendise (var dyrt - men det ved man jo med Disney :) )
Men det blev til:
En køleskabsmagnet med logoet.
3 bagdes med teksterne:
- Gør som prinsessen si'r
- Flet næbet
- Usleben diamant
og en t-shirt med teksten: Gør som prinsessen si'r 
:)

8 kommentarer:

  1. Wow hvor er det fedt dit scrap værelse
    og ser ud til være en god opblevelse
    det stykke
    lilla

    SvarSlet
  2. Hvor er det da en lækker scrap plads du har fået dig. Skønt at få mere plads og få flyttet rundt. Jeg plejer at synes det er hyggeligt at sidde og studere de nye muligheder efter sådan en rokering.

    Dejligt med en go teater oplevelse. Det er også skønt og gir noget helt andet end det på film og i biografen (jeg går nok for lidt i teateret :)).

    SvarSlet
  3. Lækkert indkøb!
    Sikke et skønt scrapværelse!

    SvarSlet
  4. Hej Camilla, først det er skønt at gå i teateret, så virkelig dejlige indkøb du har gjort, og dit scrap hule (hvis man kan kalde det, det) ser fin ud, du har virkelig udnyttet pladsen fuldt ud. og tak for din kommentar hos mig, jeg har svaret dig på min blog. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Ejj hvor lækkert at du fik rykket om og fik mere plads..
    Kan se det også gav mere plads at sidde på det må være rart ikke at være
    klemt inde nærmest :)
    skønt at du fik lavet plads til at silen kan stå fremme :)
    og lækkert med punch oppe.. Jeg har også gerne mine hængende for at let se hvad man har :)

    SvarSlet
  6. Hold da op! Tillykke med din "nye" Scrapplads, hvor ser det godt ud.
    Og lækre nye indkøb, så er der lidt til skufferne - hehe.

    SvarSlet
  7. Gode legesager, du fik købt.
    Sikke en lækker scrapplads du har fået. Jeg håber det er inspirerende for dig, for det ser lyst og dejligt ud

    SvarSlet
  8. Lækre køb :)
    Og sikke en orden der er kommet på din scrapplads, ser rigtig godt ud :)

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.