onsdag den 18. januar 2012

Kort aften

Hold da op jeg har været produktiv her til aften - ikke mindre end 5 kort er det blevet til :-)

Fik jo temmelig mange stempler i vores stempelswap og disse 2 var bl.a. med:



Dette var også med - selve kortet er liftet fra Hille83 :-)



Dette stempel var også med - kan ikke helt finde ud af om det er et julestempel (julestjerner) - og om jeg skal farvelægge det - hvad synes du?



Dette var et kort jeg fandt på Hobbybodens design team's blog - det er intet mindre end genialt og er SÅ nemt at lave.



Her "åbnet"


Det sidste har jeg fundet ved Hero Arts - købte materialerne til det engang i efteråret - har bare ikke fået lavet det før nu.



Men nu får jeg nok heller ikke lavet noget de næste dage - da jeg får en veninde på besøg fra KBH fra i morgen og til på lørdag.













5 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud .. :) .- tror det er en julestjerne der skal farvelægger .- der står ihvertfald julestjerne på engelsk nederst

    SvarSlet
  2. Hvor har du været flittig og godt ser det ud.

    SvarSlet
  3. Sikke flittig du har været ! Fine kort der kom ud af det.

    Ang. blomsten, så er det da en julestjerne. Men du bestemmer jo selv om du vil farvelægge.

    SvarSlet
  4. Skønne kort du har lavet : ) dejligt med nye stempelaftryk : )

    Yebs det er en julestjerne men som Aka skriver bestemmer man jo helt selv : )

    SvarSlet
  5. Du har da været godt igang:) rigtig søde kort..

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.