mandag den 19. december 2011

ØV, Øv og 3 x ØV!!!

Vi fik julegave af firmaet i fredags, ved det er et gavekort men ikke hvor til og på hvor meget og det har jeg nok været så smart at smide væk...ikke nok med det har vi også fået billet til en forestilling på Rottefælden engang til august - den ved jeg sådan set heller ikke hvor er henne og sidst men ikke mindst er Sileks adventsgave som var en snekugle blevet smadret...
Så er bare træt, sur og irriteret i dag. Bliver en LAAAAANG dag på arbejde.

3 kommentarer:

  1. Uha da da....Jeg tør slet ikke skrive noget..., det bliver nok forkert...hæhæ
    (Rottefælden ligger i Svendborg)
    På gensyn igen engang...når du er på dupperne igen !

    SvarSlet
  2. Ævvvvvv hvor surt , det er ikke lige din dag i dag.
    Håber tingene flasker sig beder her til aften : )

    SvarSlet
  3. uha uha ikke din dag idag...men den bliver bedre i morgen det lover jeg dig ;O))

    SvarSlet

Mange tak for besøget - glæder mig til at læse din kommentar - som jeg sætter utrolig meget pris på.